กอดเสาเถียง
「抱著小屋子的柱子」

 

主歌1

สิให้ไปยินดีอิหยัง กำลังสิตายมึงฮู้บ่

要我去祝福什麼?現在快死了你知道嗎?

บ่ได้สนมื้อสันวันดี ไผสิมีแฮงกะส่างเถาะ บ่ไปเหยียบ

不想理什麼事情,誰有力氣做什麼就做吧,不要去

 

副歌前端

ตามระเบียบเสร็จเขาจนได้

不意外的真的變成他的了

ญาติผู้ใหญ่คือสิหน้าบาน ปานกระด้ง

家庭親戚都開心得很明顯

กะฮักสิตาย แต่สุดท้ายยังหลุดโค้ง

愛得要命,最後還是發生意外

มันอยู่บ่ได้ อยากอายเขา...โอ...

活不下去,很丟臉

 

主歌2

น้ำตาตก ลงโจก จักโบก มันจังสิพอ

眼淚一直流到杯子裡

พอสิฆ่า คนจั่งมึง ให้ตายไปจากใจ
我要把你這種人從心裡刪掉

เคียดให้คักๆ เบิดเหล้าจักว่าจักไห

很生氣,開了數不清的酒

กะยังบ่ไป ยังบ่ตาย ไปจากใจจักเทื่อ...โอ... โอ้ย...

還不忘掉,還是不從我的心裡死了

 

副歌

มาเหมื่อย แท้เบื่อสิคิดฮอด

好累喔,真的不想再想念

เฮ็ดได้แต่กอดเสาเถียง แนมไปกองเฟียง

我只能抱著小屋子的柱子,看著稻草

กะเห็นแต่หน้าขาวๆ เมากะเมาพอตาย

就只能看到白白的臉,醉到死

ยังเห็นแต่ภาพเก่าๆ กูคิดฮอดเขา โอ...โอ้ย..

也還是只看到我們的回憶,我想她

 

มันเจ็บพอปานสิใจขาด พัดไปกับสายลมส่า
我痛的要斷氣了

ลิ่วหลุดไปคือว่าว ที่เอาคืนบ่ได้

失去的是找不回來的風箏

ห่ายเหล้าเข้าปาก สะมั๊กจนน้ำตาไหล

喝酒喝到嗆,嗆到眼淚都流出來了

ฮ้องเอิ้นใส่เสียง

大聲喊出來

 

「音樂」「主歌2

 

 

YouTube: http://www.youtube.com/c/TaihuaLin

Facebookhttps://www.facebook.com/mrtaihua/

For Work:mr.taihualin@gmail.com

arrow
arrow

    Taihua Lin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()